niedziela, 24 listopada 2013

Sunday..

Hejka !

Dzisiaj się strasznie nie wyspałam..
W sumie.. zasnęlam o 1 w nocy.. wstałam o 10 -,-
Przez takie późne wstawanie strasznie mi się czas skraca..

Musiałam się wziąć za lekcje, nauke. Na szczęście nie miałam duzo..

Ostatnio musiałam doświadczenie robić z chemii.. szczerze? Ciągle mi sie nie udaje..
Nie wiem jak ja to zrobie, skoro w wtorek juz lekcja chemi..
Mniejsza o to :<

Ogarnęłam pudełka z starymi książkami i zeszytami.. Znalazłam zeszyt z 1 klasy..tak patrze i patrze, i nie wierze.. Takie koślawe literki, w ogóle napisane tak nierówno, nie w linijkach.. Zamiast ocen-punkty..  Zadania z matematyki mega, mega łatwe <3 Prace z polskiego.. takie zwięzłe na kilka linijek, a teraz każą nam na minimum 2 kartki pisać!

Żal mi  ich wyrzucać, na serio :/ koniec tematu.

Piszę z tableta więc zdjęcia nie będzie :(

Teraz idę się wykąpać, a później pooglądam telewizje xd
Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję ze każdy komentarz ♥