piątek, 22 listopada 2013

Brrr..

Heej !

Wreszcie dostałam się do tego komputera ! :) Grr.. Jak ja go nie nawidzę ;o
Myślę, że posty będe pisała z tableta.. tyle, że wtedy chyba nie będę dodawać zdjęć ;/ A kiedy będę mogła, to wejdę na komputer (przynajmniej spróbuję) i nadrobię zaległości ! No cóż.. Chyba tak zrobię :)

Ten tydzień miałam mega pracowity ! Kartkówki, sprawdziany.. Dzisiaj omawianie lektury.. W następny tydzień to samo... Lektura? ,,Romeo i Julia" myślę, że większość z Was zna ten dramat..

Nie mam siły.. Jeszcze ta straszna pogoda mnie dobija.. Ale cóż... Jesień :)
Coraz zimniej i zimniej.. Brrrr...

Robiąc ostatnio porządki znalazłam to:


Są takie cieplusiee ♥
Strasznie mi grubo nogi wyszły :o

Chyba sobie zrobię herbatkę ! 
A właściwie.. to muszę zjeść coś słodkiego.. Myślę, że lizak od mojej siostry będzie odpowiedni ;)


Mmmm !

Pa pa :* Miłego dnia !

2 komentarze:

Bardzo dziękuję ze każdy komentarz ♥